Tuesday, July 10, 2012

HAHA

OH my. long time no hear my beloved blog. ug sa dihang nagbasa2x ko sa akong mga post... grabie ka nonsense bai. BWHAHAHAHA.. pero nalingaw kay ko ug basa. nalingaw ko sa akong self. AHAHA.. na-adik naman ko nge.

ehem.. update!:

third year nako karun. sa wakas! thank you Lord. kaila ka'g 3 years ko nag second year. HAHA.. mura nako ug nagmasteral sa 2nd year. woohhh... gamay nalang kulang Lord. puhon2x. makagraduate lagi ko. kaya mu yan Potats! AAHAHA...



--> di jud ko karecover ani akong mga post danhe oi. wala danhi.. wala dadto. AAHAHA...



sige oi. k.tnx.bye. LIFE IS BEAUTIFUL LIKE ME!. AHAHA.. bagag nawung :D

2 comments:

  1. LOL. BAGA jud kaG nawung. pero tika. liwat ka nko nga BEAUTIFUL. :P

    ReplyDelete
  2. HAHA.. mas baga pa kag nawung dai! HAHA... salamt sa cument na meaningful.. sama sa akong gi-post na meaningful gihapun. wat a deep thought. I can't swim. AHAAHAA

    ReplyDelete